reviews op google:
5/5
Zoek
Sluit dit zoekvak.
Shopping Cart

New Mags – Prada Catwalk

100,00

Een oogverblindende en gezaghebbende blik op drie decennia baanbrekende modeontwerpen van Prada door middel van verbluffende foto’s van de catwalk.

Prada werd in 1913 opgericht als lederwarenhuis in Milaan. In 1979 kwam Miuccia Prada aan het roer van het bedrijf te staan en maakte haar intrede in de modewereld. Nadat ze zich aanvankelijk had gericht op accessoires, presenteerde ze de eerste modecollectie van het huis in 1988, waardoor Prada al snel uitgroeide tot een van ‘s werelds meest invloedrijke luxemerken. Haar zeer persoonlijke, geraffineerde en subtiel subversieve benadering gaat vaak in tegen de clichés van schoonheid en sexy, terwijl ze ernaar streeft om, in haar eigen woorden, “slimmer, of moeilijker, of ingewikkelder … of nieuwer” te zijn.

Uitgegeven in samenwerking met Prada om 30 jaar trendsettende creaties te vieren, biedt dit volume een uitgebreide en definitieve geschiedenis van het huis. Elke collectie van Prada is chronologisch geordend, wordt ingeleid door een beschrijving van de invloeden en hoogtepunten en wordt geïllustreerd met prachtige catwalkbeelden van modellen als Naomi Campbell, Kate Moss en Gisele B?ndchen die kleding, accessoires en beautylooks showen. Met een biografisch profiel van Miuccia Prada en een uitgebreid naslagwerk, weerspiegelt dit knappe en goed onderzochte retrospectief de passie, het vakmanschap en de creatieve geest die Prada definiëren.

Afmetingen: 20.0 x 5.1 x 28.5 CM

Beschikbaarheid: Op voorraad

Artikelnummer: New Mags – Prada Catwalk Categorie: Tag:

Een oogverblindende en gezaghebbende blik op drie decennia baanbrekende modeontwerpen van Prada door middel van verbluffende foto’s van de catwalk.

Prada werd in 1913 opgericht als lederwarenhuis in Milaan. In 1979 kwam Miuccia Prada aan het roer van het bedrijf te staan en maakte haar intrede in de modewereld. Nadat ze zich aanvankelijk had gericht op accessoires, presenteerde ze de eerste modecollectie van het huis in 1988, waardoor Prada al snel uitgroeide tot een van ‘s werelds meest invloedrijke luxemerken. Haar zeer persoonlijke, geraffineerde en subtiel subversieve benadering gaat vaak in tegen de clichés van schoonheid en sexy, terwijl ze ernaar streeft om, in haar eigen woorden, “slimmer, of moeilijker, of ingewikkelder … of nieuwer” te zijn.

Uitgegeven in samenwerking met Prada om 30 jaar trendsettende creaties te vieren, biedt dit volume een uitgebreide en definitieve geschiedenis van het huis. Elke collectie van Prada is chronologisch geordend, wordt ingeleid door een beschrijving van de invloeden en hoogtepunten en wordt geïllustreerd met prachtige catwalkbeelden van modellen als Naomi Campbell, Kate Moss en Gisele B?ndchen die kleding, accessoires en beautylooks showen. Met een biografisch profiel van Miuccia Prada en een uitgebreid naslagwerk, weerspiegelt dit knappe en goed onderzochte retrospectief de passie, het vakmanschap en de creatieve geest die Prada definiëren. Afmetingen: 20.0 x 5.1 x 28.5 CM

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Wees de eerste om “New Mags – Prada Catwalk” te beoordelen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Af en toe maar, beloofd!